Toimintatavat

Paperikirjanpito

Palvelemme niin paperitositteita käyttäviä kuin täysin sähköistä taloushallintoa suosivia asiakkaitakin. Asiakas voi halutessaan käyttää myös yhdistelmää paperista ja sähköistä kirjanpitoa. Toimintamalli valitaan sen mukaan, mitä asiakas haluaa ja mikä hänelle on kätevintä.

Tarjoamme perinteisen tavan hoitaa kirjanpitoa, jolloin toimitat tiliotteen ja kirjanpitomateriaalin meille paperitulosteina. Me kirjaamme tiedot kirjanpitoon ja laadimme lakisääteisen alv-ilmoituksen ja toimitamme sen verottajalle. Lähetämme sinulle veron maksutiedot ja kirjanpidon talousraportit. Tilikauden päätyttyä laadimme tilinpäätöksen ja teemme veroilmoituksen. Tarvittaessa hoidamme myös palkanlaskennan ja palkkahallinnon asiat.

Harkitsetko siirtymistä sähköiseen taloushallintoon?

Kiinnostaako sinua sähköinen taloushallinto, mutta olet epävarma olisiko siitä hyötyä sinulle tai mistä edes aloittaa? Meillä voit halutessasi kokeilla sähköistä toimintamallia siirtämällä vain osan toiminnoista sähköisen taloushallinnon piiriin.

Voit esimerkiksi laatia laskut asiakkaillesi sähköisen taloushallinnon ohjelmalla ja muilta osin toimia vanhaan tapaan – muun kirjanpitomateriaalin voit tällöin edelleen toimittaa paperilla ja me kirjaamme tiedot kirjanpitoon puolestasi. Tai voit laatia myyntilaskut edelleen vanhalla ohjelmallasi ja aloittaa sähköisen taloushallinnon ostolaskujen puolelta. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Sähköinen taloushallinto

Sähköinen taloushallinto muuttaa perinteistä tapaa tehdä kirjanpitoa automatisoimalla toimintoja sekä vähentämällä paperin määrää. Sähköisen taloushallinnon avulla yrittäjä saa reaaliaikaista tietoa yrityksensä taloudesta. Sähköisen taloushallinnon edut:

? automatisointi vähentää manuaalista työtä, kun osto- ja myyntilaskut kulkevat sähköisinä laskuina

? tiedot ovat aina ajan tasalla

? turha paperiliikenne poistuu, ei enää kymmeniä mappeja ja paperikasoja

? joustava yhteistyö tilitoimiston kanssa

? sähköinen arkistointi on erinomainen apuväline yrityksen johtamisessa

? kustannustehokas ratkaisu. Sähköiset palvelut helpottavat yrityksesi taloushallintoa ja antavat sinulle mahdollisuuden tarkastella yrityksesi taloudellista tilannetta missä ja milloin tahansa.

Ota yhteyttä, niin mietitään yhdessä, mikä toimintamalli on paras juuri sinun yrityksellesi!

Helpota yrityksesi arkea sähköisen taloushallinnon avulla

Tarjoamme asiakkaillemme modernit taloushallinnon työkalut yrityksen talouden seurantaan, jotka tekevät kirjanpidostasi nopeampaa ja vaivattomampaa. Näin sinulle jää enemmän aikaa keskittyä omaan ydinosaamiseesi.

Yhteiskäytössä asiakkaidemme kanssa käytämme Finagon kokonaan pilvipalveluna toimivaa Procountor-ohjelmistoa. Procountor on joustavasti hinnoiteltu ja sopii kaikenkokoisille yrityksille, koska sen kustannukset perustuvat aina todelliseen käyttöön.

Helppoa raportointia reaaliajassa

Procountor-ohjelmistolla voi hoitaa muun muassa laskutuksen, myyntisaatavien seurannan ja ostolaskujen kierrätyksen sekä maksamisen pilvipalvelun kautta ilman turhia työvaiheita. Tämä tekee raportoinnista reaaliaikaista ja monipuolista ilman manuaalista Excel-taulukoiden päivittämistä.

Pilvipalvelun ansiosta ohjelmisto on myös käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta. Lisätietoja sähköisestä taloushallinnosta ja Procountor-ohjelmistosta voit lukea Finagon sivuilta.